Bijna vakantie!!

Jaa, ik heb bijna vakantie. Ofja, een weekje vrij! Meestal gaan we dan ook weg en weten we dus eigenlijk wel altijd hoe we onze tijd gaan invullen, maar deze keer is dat dus niet het geval. Daarom kan ik nu dan (eindelijk) een lijstje maken met wat ik allemaal thuis kan doen.

  1. Al mijn boeken uitzoeken. Wat ik niet meer wil gaat weg (dat wordt nog zwaar) en ik ga een bibliotheek abonnement regelen. Want steeds nieuwe boeken kopen vind ik een beetje onzinnig worden in verband met ruimtegebrek en de kosten.
  2. Paardrijlessen inhalen. Ik volgde een tijdje geleden een traject bij een coach en daar in zaten onder andere vier fitnesstrainingen per week. Om die trainingen te kunnen doen heb ik soms hier en daar wat overige hobby’s laten schieten waardoor ik nu met paardrijden een flinke inhaalslag kan maken. Dus die lessen ga ik maar eens inplannen :).
  3. Een dagje met mijn man naar Blijdorp. We zijn gek op Blijdorp, lekker naar de dieren kijken.
  4. Een hele.hele gave reis plannen. Dromen over weggaan is bijna net zo leuk als weggaan ^^
  5. Onze roadtrip in augustus plannen. We gaan in augustus met de Minicooper naar Oost-Europa (Tsjechië, Oostenrijk en Hongarije). Het idee van een roadtrip is wel om zo min mogelijk vast te leggen, maar als we ergens een AirBnb willen boeken, zal dat wel van tevoren moeten.
  6. Een bedrijf uitkiezen dat onze inloopkast mag maken. Jaja, we hebben hard doorgespaard en het is zover! We hebben nu bij twee bedrijven een offerte opgevraagd, dus we zullen in de loop van de komende tijd wel de laatste dingen moeten doorspreken en een knoop moeten doorhakken. In zo’n weekje vrij is er vast wel tijd om ook hier rustig over na te denken.

Lijstjes maken vind ik superleuk, dus vandaar dat ik opschrijf wat mijn plannen zijn. Maar daarnaast is het hopelijk ook wel een goede stok achter de deur om te voorkomen dat ik al mijn tijd ga besteden in bed, de sportschool en op de bank voor Netflix :’).

Een gedachte over “Bijna vakantie!!

  1. Roadtrips zijn altijd leuk! Gek genoeg heb ik ze nog nooit gemaakt in Europa (uitgezonderd toen ik nog met mijn ouders op reis ging). Super tof. Een aanrader is juist om ook te couchsurfen. Het is gratis en je leert de lokale mensen goed kennen. Wist je dat veel couchsurfers ook hun huisje via AirBnB aanbieden voor geld, maar dus ook kosteloos via CS. Dat wist ik dus niet. Een vriendin van me doet dat en ze zegt zelf dat er geen verschil in zit. Alleen dat je via couchsurfen er dus gratis zit. En dat daar een andere (en leukere, vind ik) gedachte achter zit.

    Like

Plaats een reactie